söndag 6 mars 2011


Nu är jag här igen!!!!!! Har inte riktigt haft ork och motivation att skriva här på min blogg! Nu känns det dock som tiden är inne, känns lite skrivigt i fingrarna:)
Helgen har bjudit på en hel del trevliga stunder. I fredags hade vi hemmakväll. Alla i familjen var hemma plus att Daniels flickvän Michaela var på besök. Vi såg på Let`s dance såklart och hade det mysigt där i soffan hela familjen:)
Vi har också fortsatt med vårt projekt som gäller vardagsrummet:) Nu har tapeterna vid trappan börjat komma på plats! Blir att bygga reglar och lite som man kan stå på utan att trilla ner!
På kvällen var vi hos en gammal klasskamrat till mig och hennes familj, som är lika många som vi är i vår stora familj:) Och som alltid rinner ju tiden iväg när man har trevligt! Ska försöka bli lite mer duktiga och ses lite mer, så det inte går flera år mellan varven!
Idag har jag tagit mig en härlig solig promenad, medans delar av familjen är i Mariannelund och sjunger. Härligt med solen!!! Hoppas ni alla får en härlig dag, njut av livet, lev i nuet och bara ha det underbart BÄST! <3

1 kommentar:

  1. Vad kul med ett inlägg i din blogg igen! Ser fram emot flera. :-) Jättefint foto med på kissen.

    Kram Helena

    SvaraRadera