fredag 30 april 2010

Valborgsmässoafton 2010




Valborg är här igen! Jag gillar verkligen valborgsmässoafton, är en speciell känsla inför vårens ankomst! På något löjligt vis har det alltid varit speciellt för mig då jag var yngre, nedräkningen till min födelsedag hade börjat:)
På tal om födelsedagar så är det ju kungens födelsedag idag!
Ikväll ska vi åka till Vena för att fira vårens ankomst. Felicia och Linnea ska uppträda med sång där:) Synd bara att det regnar nu.
Igår var tjejerna ute och fotade sig, sätter in lite foton ovanför:)Nutella kom visst också med på någon bild.
Hoppas med detta att alla får en trevlig valborgsmässoafton 2010! Kramar

1 kommentar:

  1. Kikar in och önskar er en trevlig valborg. Här så blir vi bara hemma. Känner mig låg och ledsen och vill bara kura in mig under en filt. :-(
    Sköt om er!

    Kram Helena

    SvaraRadera