torsdag 15 april 2010

Härliga sol!!!!!

Njuter fullständigt av SOLEN! Det är nog den allra bästa årstiden nu tycker jag.Allt vaknar till liv, man vill vara ute, andas in den underbara vårdoften och leva livet fullt ut!
Har varit en fantastiskt bra dag på jobbet, trivs verkligen bland alla goa ungar som vistas runt en hela dagarna:)Ja arbetskamraterna också för den delen!
Är sååå lyckligt lottad som har mitt jobb, även om man ibland vill göra andra saker i livet...men det kommer nog tid för förändring någon gång, allt är ju inte för evigt. Visst vill man utvecklas som människa och prova nya saker och den tiden kommer säkert i framtiden.
Igår blev jag ganska chockad, milt sagt, när jag klippte mellansonens hår....han hade piercat sig i vänster öra!!!!!!!!!!! Utan att fråga oss! Blev en liten diskussion, att man verkligen MÅSTE höra med oss föräldrar först!!! Han tyckte att ni hade ändå sagt nej.....
Nu blir det ett kort inlägg, linnéa står i hallen på språng till kompisen Stina. Lekdags!

1 kommentar:

  1. Ja solen är härlig. Men tyvärr är sinnet rätt tungt ändå just nu här. Men det är nog all värken som ställer till det. Skönt att du verkar må bra och vara full av energi. :-) Ojdå, piercing...hade han varit här nere, Art of skin, och gjort den då eller hade han gjort den själv?
    Alex skulle gjort en piercing när han fyllde 15 men han ändrade sig. Jag som mamma tycker det är helt ok med piercingar då jag tycker det är snyggt men det är ju bra om barnen frågar först. ;-)
    Ha det bäst!

    Kram Helena

    SvaraRadera