onsdag 9 maj 2012

Nu är jag här igen, hoppade visst över igår:) Men hade inte riktigt tid att sitta vid datorn. Hade så trevliga fikagäster på besök efter jobbet:)Är så GLAD för så fina vänner, som man kan prata om allt, med:) Tog lite foton, men det ena blev inte så bra, får se om jag lägger in det här under... Det andra fotot föreställer eva, allmänt kallad "mormor" Eva:) På med glasögonen och försöka öppna kexpaketet=D Som verkade vara inbrotts-säkert.
Även fast vi är så lugna:) så gick det ganska vilt till där i köket, fick torka golvet 4 gånger!!!!! efteråt:) Albins fel! Vi hade ganska intressanta disskusioner tycker jag också, om både det ena och det andra.kanske lite saker som rör ett annat medvetande än vi är vana vid i denna världen. Spännande! Frågan går osökt till Eva nu; har tv:n flyttat sig?
Hoppsan nu la jag in fel bild, men då var det väl meningen den skulle visas:) Ja så här ser det ut i soffan hos oss om kvällarna... Får prova igen...
Fick en fin present igår av Helena och Eva <3 Lika fin inslagen, jättetjusigt! det som var i gillade jag massor, tack! Tänker inte skriva så mycket mer idag, nu väntar familjen och alla djur på sin tid, och jag själv på min tid. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar