fredag 4 maj 2012

Äntligen har ljuset och värmen, litegrann iallafall när det gäller värmen, kommit tillbaka! Verkar som jag mår 10 ggr bättre av att få detta i mitt liv! Skulle kanske bo i lite sydligare breddgrader för att få det optimala ljuset i livet:) Här hos oss på Tallgatan 10 bor det för tillfället 2 kattmammor och 7 kattungar! Känns lite för mycket om man säger så;) Men som tur är så har alla kattungar fått ägare inom ett antal veckor. Så skönt, och nu ska mammorna kastreras så det inte blir fler små bebisar! Visst är dom söta, men, men.......
Linnéa har hunnit med att fylla 9 år, i mars, och jag har visst fyllt år jag med, ett antal många mer! Tur att man inte känner sig som siffran man fyllt iallafall:) Blev en härlig födelsedag med massa sol och värme:) Tänker tillbaka på dagen jag föddes:) Inte för man minns något;) men föddes faktiskt på Vimmerby sjukhus och var så liten som endast 2 kg (tro det eller ej!) Men föddes ju 6 veckor för tidigt så fick ligga i kuvös en lång tid. Usch så hemskt att ligga instängd i en varm låda....tur man inget minns. linnéa hade barnkalas med taco-fest och kändisparty när hon fyllde! Ovan en liten bild från denna:) Det kom både Lady Gaga, Kizz, Charlotte Perelli, Miley Cyrus m.fl. Till hennes stora förtjusning fick hon lite hastigt o lustigt åka till Jönköping och se sin idol Eric Saade på Elmia, i fredags förra veckan! Helt gratis till på köpet:) Fick hem en lycklig dotter frampå nattkvisten, med Eric Saade tröja t.o.m. Den har använts flitigt denna vecka:)
Nu är mitt mål i livet att dels försöka skriva här varje dag, med ord och bilder:) Jag vill också ge mig själv ca 15 minuter av mitt liv/dag med att ligga ner och släppa alla tankar i huvudet, och bara vara. Känns som allt snurrar på lite för mycket ibland, gäller att lyssna till sitt inre och må BRA:) Ha det bäst tills vi hörs igen, KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar