lördag 15 maj 2010

Idag!


Uppriktigt sagt så bubblar jag av ilska inom mig nu...eller snarare av ledsenhet blandat med avsky och ilska!!! Kan ju inte skriva här riktigt vad det handlar om, men somliga kan verkligen få en att må såååå dåligt. Måste försöka släppa den här lilla ynkliga människans tilltag nu bara. Men det är inte lätt...Hon har gjort mig och min familj illa nu ett bra tag...medvetet eller omedvetet vet jag inte? Bara slår sig fram, ska synas och höras i alla lägen. OCH visst hon har en sån position i samhället oxå. En del vill verkligen köra över vissa, och vara snyggast, bäst och vackrast! (tror de i allafall). När man tror att någon är snäll och trevlig och omtänksam....och så är inte personen det utan bara tänker på sig själv...då blir jag ledsen! Ingen är ju felfri det vet jag....men usch och fy och blä....vad jag blir ARG!!!!!!!!!
som tur är så har jag härliga människor också runt omkring mig på dagarna...allrahelst min man och min familj såklart! Många människor...helst yngre, är väldigt egocentriska, tyvärr.
Nu ska jag försöka släppa detta, ta vara på dagen och njuta av mitt liv<3
Kram, kram, kram till alla som jag tycker om i mitt eget liv!

2 kommentarer:

  1. Hej! Tråkigt för dej detta. Vet själv hur det är när det finns människor i sin omgivning som vet och kan allt. Och sen om de sårar ,knäcker andra hör inte dit. Som du skriver väldigt ego och bara tänker på sig själva. ja njut av ditt liv. Och var glad att du har din man och dina barn. Det gör jag .
    Bamsekram till dej för det behöver du

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika, så tråkigt att läsa, jag vet också hur det känns när de man trodde var vänner sedan sviker. Det gör otroligt ont!

    Kram!

    SvaraRadera