lördag 29 maj 2010

Helg!

Fina Felicia <3
Lördag morgon, och lite egen tid såhär innan alla ungarna vaknar. Sen blir det fullt ös:) Katten har varit ute hela natten och ligger nu i fåtöljen och sover:) Vaknade vid 2 inatt och märkte att inte mellansonen kommit hem, från sin promenad med 2 kompisar!!! Blev så orolig, men ringde hans mobil, och han var hos ena kompisen. Ville inte ringa hem o fråga då han trodde vi sov. Och det gjorde vi ju. Kände tillit till att det var som han sa. Har varit en minst sagt rörig och intensiv vecka på jobbet, men det är bara att gilla läget, vara lugn och ödmjuk, så ordnar sig nog det mesta till det bästa, hoppas jag. Var i Kisa på behandling i veckan också, vilket verkar öppna upp en hel del, påverkar en del människor i ens omgivning faktiskt, både på gott och ont, men det ska väl ut. Allt som folk går runt och bär på. Då gäller det att vara lugn och trygg i sig själv, men det är ganska häftigt att se att det man gick igenom själv under behandlingen, faktiskt kommer upp hos vissa människor så himla fort efter. Låter kanske svamligt för en del, men det är helt fantastiskt när man ser det som sker:) I torsdags kväll var jag och mina döttrar i Rumskulla på barngrupps-avslutning. Felicia och Emma sjöng så vackert och Yvonne spelade piano till:) En trollkarl var där och roade de små, ja även oss vuxna med trolleri. Det blev glassfest och kaffe o kaka innan hemfärd. Nu ska jag njuta av den lediga helgen, och ta dagen som den kommer! Härligt!

1 kommentar:

  1. Det låter väldigt intressant med behandling, själv gick jag i terapi i 2 år, det är den bästa investering jag gjort, befriar verkligen!

    Åååå vi hade tänkt åka till barnfestivalen, men missade den sedan, va synd, hade vart så kul att se din tjej, hon är ju så duktig!
    Men jättekul initiativ av Västervik, vi får åka nästa år :)

    Kram!

    SvaraRadera