onsdag 20 april 2011



Först kommer här lite vårbilder från Vimmerby:) Jag vet att jag tjatar men våren är ju här och jag älskar våren! Är så härligt med allt spirande och blommande ute i naturen nu.
På den översta bilden är vår dörrkrans som vi brukar ha till Påsk, bilden under är vitsippor som växer i Gästgivarehagen.
Felicia tar så mycket foton, vilket ju är kul:)
Idag trodde jag att jag skulle ha ork att städa lite när jag kom hem...men orken försvann:( Kanske kommer den tillbaka? Vi får väl se:)
Igår var jag hos Helena på fika efter jobbet. Mormor Eva var också med. Alltid så trevligt att ses och prata lite. Tror vi känt varandra i 15 år nu:) Men i början var ju inte Eva med, då bodde hon i Täby.
När vi lärde känna varandra hade vi båda våra stora bebismagar:) I dom låg Teddy och Felicia:) Vi gick datakurs några månader och naturligt blev det ganska mycket att prata om i o med magarna:) Är så himla glad att vi blev vänner, för även om vi inte ses jämt så är Helena ändå den väninnan som ligger mig varmast om hjärtat.Känns som vi känt varandra hela livet, är som systrar nästan.
Bara en jobbdag till sen blir det lite Påskledigt! Skönt, det behövs några extradagar ledigt nu.
Nu ska jag ta mig lite ork och gå o fixa lite middag, hungrig! Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Hej.
    Du har en award hämta hos mig :)
    http://mitttlivv.blogspot.com/2011/04/award.html

    Kram och önskar hela din familj en riktigt skön helg

    SvaraRadera