onsdag 9 juni 2010

Avslutning!

Felicia planterar lite jordgubbsplantor.:)
Kom precis hem efter en dag på jobbet. Var på stan med min mamma en sväng efter jobbet. Vi fixade present till min kusin Emma som tar studenten på fredag i Hultsfred. För 21 år sedan så tog jag studenten där...blir kul att komma tillbaka dit.
Igår var Mats o jag till Västervik för jag skulle besöka sjukhuset...det gick bra.
Vi var också o handlade lite till Albin som fyller 18 på fredag:) Innan hemfärd var vi och åt lunch i båtmansstugorna, mysigt!
På kvällen hade vi sommaravslutningsfest på Ugglan för våra goa dagisbarn. Blev en lyckad kväll med både teater, sång och god tårta.
Kändes lite konstigt att det på natten varit inbrott hos oss på Ugglan:( Jäkla idioter som bryter sig in och snor barnens pengar!!!
Imorgon slutar Albin 2:a året på gymnasiet, och på fredag slutar de andra ungarna.
Linnéa slutar F1:an, Felicia slutar 7:an och Daniel 9:an:) Ska fixa en tårta till kalaset och baka lite kakor ikväll. Farmor hade ju som tradition att bjuda barnen på jordgubbstårta den dagen de slutade skolan, och den traditionen har vi hållit fast vid:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar